بهره برداری از طرح‌های عمرانی - تولیدی در گیلان

۳۱۴ طرح عمرانی – تولیدی و خدماتی به مناسبت دهه در شهرستان‌های مختلف گیلان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی – تولیدی و خدماتی به مناسبت دهه در شهرستان‌های مختلف گیلان افتتاح شده است.

۳ طرح با حضور مصطفی سالاری، استاندار گیلان با ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در لاهیجان افتتاح شد.
با اجرای این طرح‌ها که شامل یک هتل آپارتمان، یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی و یک طرح ورزشی است برای ۸۰ نفر شغل ایجاد شده است.

استاندار در مراسم افتتاح طرح‌های لاهیجان گفت: حمایت از مجریان طرح‌های گردشگری لازمه رونق اقتصاد استان است که باید اولویت مسئولان قرار گیرد.

یک سالن ورزشی با ۳۰۰ متر مربع زیربنا و ۷۰ میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۷ نفر اشتغال زایی نیز به مناسبت دهه فجر در بندر انزلی افتتاح شد.

۲۷، ۲۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، ۲ طرح راهسازی، یک واحد تولیدی گل و گیاه زینتی و یک طرح برق رسانی در مجموع با یک میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری هم در رودسر افتتاح شد.

در رضوانشهر هم ۹۴ طرح اشتغالزایی، راهسازی و مسکن محرومان در مجموع با ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

از فومن هم خبر رسید، ۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، یک کارگاه خیاطی، یک بوستان و یک زمین ورزشی در مجموع با ۸۵۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذرای در سومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

۴ مزرعه پرورش ماهیان سردآبی با تولید سالانه ۹۰ تن و اشتغالزایی ۱۸ نفر، یک مرکز ترک اعتیاد و یک پایگاه مقاومت بسیج در مجموع با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در صومعه سرا افتتاح شد.

۱۵۰ طرح اشتغالزایی، یک طرح گازرسانی و یک پل روستایی در مجموع با ۳ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در ماسال هم به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

در سیاهکل ۱۲ طرح اشتغالزایی و ۳ خانه مددجویان کمیته امداد با ۴۸۴ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری و ۱۲ نفر اشتغالزایی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

۲ طرح راهسازی روستایی و یک واحد تولید ظروف سفالی با ۹۰۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در شفت افتتاح شد.

یک طرح صنعتی و یک دفتر خدمات گردشگری با ۲۰ نفر اشتغالزایی و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در رشت هم افتتاح شد.

در املش هم یک طرح برق رسانی و یک طرح آبرسانی با ۷۰ میلیون تومان هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

طرح آسفالت یک راه روستایی به طول ۸ کیلومتر و با ۹۰ میلیون تومان هزینه در لنگرود به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/ع

 

افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.