امام جمعه مشهد؛

شهدای هسته‎ای تربیت‌شدگان مکتب انقلاب هستند

امام جمعه مشهد گفت:شهدای هسته‎ای تربیت‌شدگان مکتب انقلاب هستند، لذا وقتی دشمن نتوانست با ایمان آن‌ها مقابله کند، به ترور این عزیزان اقدام کرد.

شهدای هسته‎ای تربیت‌شدگان مکتب انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  آیت‌الله علم‌الهدی در کنگره ملی «مصطفای شهید»در حرم مطهر رضوی افزود:برخی بر این باورند که جریان هسته‎ای کشور هزینه زیادی برای ملت داشت، در حالی که این هزینه برای دستیابی به موفقیت‎ها در سطح جهان ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت نمایش تعالی و تکامل انقلاب اسلامی است گفت: دهه فجر بیانگر انفجار نورِ انقلاب در همان سال است، به این معنا که هر سال در دهه فجر باید بررسی کنیم انقلاب چقدر پیشرفت داشته و چه دستاورد‌های جدید را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه انقلاب پویشی است که در مسیر حرکتش با فراز و نشیب‎های زیادی برخورد می‎کند افزود: این فرآیند مشکلاتی را در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد می‎کند که برای نسل چهارم انقلاب کمی سخت است، ولی به شکرانه الهی انقلاب در جریان رسیدن به اعتلای حقیقی پیوسته در حال حرکت است و مردم شاهد این اعتلا خواهند بود.

آیت الله علم الهدی گفت:انقلاب هنوز در میانه راه است، انقلاب مردم در ۳۹ سال پیش اهرمی شد تا به ‎وسیله آن اعتلای کشور را در پیش بگیرند، اولین حرکت این اهرم دگرگون کردن نظام در کشور بود.

وی افزود: انقلاب تمام معادلات سیاست‌مداران را به ‎هم زد و باعث شد تا سیاست‌مداران جهان جریانات سیاسی خویش را با ملت ایران تنظیم کنند، البته در این راستا دشمنی‎های زیادی هم کردند، ولی هربار مردم ایران پیروز میدان شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:حضور برخی افراد غرب‏گرا در کشور که بعضاً مسئولیت هم دارند، باعث کندی حرکت انقلاب در رسیدن به اعتلا می‏‌شود و فراز و نشیب‏‌های زیادی را برای انقلاب ایجاد می‏‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

برگزاری کنگره ملی«مصطفای شهید»  در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار