عضو تیم ملی بوکس گفت: با توجه به امکانات و شرایط نامناسب بوکس نمی توان انتظار کسب نتایج مناسب در بازی های آسیایی جاکارتا را داشت.

احسان روزبهانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روزهای بوکس بیان کرد: مرحله جدید اردوهای تیم ملی از روز گذشته به منظور حضور در تورنمنت بلغارستان که در تاریخ 28 بهمن برگزار می شود زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس آغاز شده است و قرار شده تیم ما هفته آینده راهی این کشور شود.

او ادامه داد: طبق برنامه نام من هم جزو نفرات اعزامی به تورنمنت بلغارستان قرار داشت اما به دلیل اینکه باید در لیگ آلمان حضور یابم به همین خاطر از احدی سرمربی تیم ملی بوکس اجازه گرفتم تا در این سفر همراه تیم نباشم.

روزبهانی درباره حضورش در آلمان گفت: آلمان جزو کشورهایی است که از بوکس خوبی در اروپا برخوردار است و در ضمن شرایط تمرینی و امکاناتی آنجا به هیچ عنوان قابل قیاس با کشور ما نیست و به طور حتم حضورم می تواند در آن کشور مثمر ثمر باشد. البته بوکسورهای قزاقستان و ازبکستان هم در رنکینگ جهانی جزء برترین ها محسوب می شوند و با این شرایطی که ما داریم نه تنها نمی توانیم به سطح کیفی آنها نزدیک شویم بلکه حتی مدال هم در بازی ها کسب نمی کنیم.

اگر تمام برنامه های احدی عملی می شود در جاکارتا نتایج خوبی کسب می کنیم

بوکسور المپیکی کشورمان در مورد بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در صورتی که همین روند در تیم ملی بوکس ادامه داشته باشد در نهایت یک یا 2 مدال نصیب بوکس کشورمان در اندونزی خواهد شد. البته چنانچه تمام برنامه ها و درخواست های اکبر احدی عملی شود می توانیم نتایج بهتری را بدست بیاوریم.

دارنده برنز مسابات قهرمانی آسیا در پایان صحبت هایش عنوان کرد: مسئولان وزارت ورزش هیچ علاقه ای به بوکس ندارند و پس از دوران اتمام ناطق نوری در ریاست فدراسیون بوکس باید آنها شخصی را جایگزین او می کردند که تخصص اصلی اش غیر از بوکس باشد و ضمنا مدیر خوبی هم باشد، البته ثوری مدیر خوبی برای بوکس سیستان و بلوچستان است ولی در کل بودجه ای که برای بوکس در نظر می گیرند زیاد جالب توجه نیست. معتقدم اگر همچنان داوری در فدراسیون بوکس حضور داشت ما می توانستیم در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک چند مدال بدست بیاوریم و ورزش بوکس را به روزهای خوب گذشته اش باز گردانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار