تلاش برای راه اندازی شعبه ۸ تامین اجتماعی اهواز

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: روزانه پیگیر دریافت مجوز راه‌اندازی شعبه ۸ تأمین اجتماعی اهواز هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  تلاش برای راه اندازی شعبه ۸ تامین اجتماعی اهوازمحمود یارعلیزاده، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان بیان داشت: افتتاح شعبه 7 تأمین اجتماعی در اهواز تأثیر خوبی در کاهش ازدحام در شعب 3 و 4‌ داشته است و 7 کارگزاری تأمین اجتماعی نیز در حال راه‌اندازی است که انتظار داریم تا خرداد سال آینده افتتاح شوند.

وی افزود: شرکت نیشکر هفت‌تپه بیش از 280 میلیارد تومان به سازمان بدهکار است و هنوز اقدام موثری برای پرداخت آن و استفاده از 100 میلیارد تومان بخشودگی جرائم نداشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان عنوان کرد: این سازمان منابع مالی خود را از حق بیمه ها دریافت می‌کند. بودجه 97 کشور تبصره‌ها و موادی دارد که در راستای برنامه ششم توسعه در کار سازمان تأمین اجتماعی تأثیرگزار است که این تأثیرات را با نمایندگان مجلس نیز درمیان گذاشتیم.

وی گفت: 42 میلیون نفر معادل 54 درصد از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که از این میزان 8/2 میلیون نفر در خوزستان هستند که 59 درصد جمعیت استان است.

یارعلی‌زاده با اشاره به بخشودگی جرایم بیان کرد: در سال گذشته تا اردیبهشت امسال بحث بخشودگی جرایم را درنظر گرفتیم به طوری که 13 هزار تقاضای بخشودگی را از کارگاه‌های استان دریافت کردیم که حدود 10 درصد تقاضاهای کشور بود و جمع مبالغ بخشوده 513 میلیارد تومان است.

وی افزود: رقم بالای جرایم استان که حدود یک سوم کشور بود به دلیل قدمت برخی از این مطالبات است که برخی به 40 سال نیز می‌رسید و هرماه بر آن اضافه می‌شد.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی خوزستان بیش از 2100 میلیارد تومان از کارگاه‌های تحت پوشش طلب دارد و شرکت نیشکر هفت‌تپه بیش از 280 میلیارد تومان به سازمان بدهکار است و هنوز اقدام موثری برای پرداخت آن  و استفاده از 100 میلیارد تومان بخشودگی جرائم نداشته است.

انتهای پیام/م

نیشکر هفت‌تپه بیش از 280 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.