ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم با تمام وجود از نظام پشتیبانی می‌کنند/امروز حل مسائل منطقه‌ای و جهانی بدون حضور ایران امکان ندارد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز ایران کشوری مقتدر است و حل مسائل منطقه‌ای و بعضا جهانی بدون حضور ایران امکان ندارد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی در تمامی مقاطع، اظهار کرد: مردم برای حفظ نظام همواره در صحنه بوده و هستند و برای شکل گیری آن خون‌ها داده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم انتقاداتی هم دارند اما اصل نظام برایشان مطلوب است و تلاش‌شان این است که با تمام وجود آن را حفظ کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در جریان اغتشاشات اخیر هم دیدیم که مردم فرصت‌ طلب‌‌ها را سرجایشان نشاندند این مسائل بیانگر این است که مردم در حفظ نظام کوشا بوده و هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به تحقق شعارهای انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی سه شعار محوری یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را داشت که بُعد استقلال کاملا محقق شده است و آزادی هم به تمام معنا وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضورشان در تمامی انتخابات‌ها کارگزاران خود را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: معتقدم در طول این سال‌ها فقط بخشی از اسلام را در جامعه پیاده کرده‌ایم و برای اجرای همه بخش‌های اسلام باید تلاش جدی داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با تاکید بر اینکه جاری و ساری کردن اسلام موجب از بین رفتن فقر، بی عدالتی و تبعیض می‌شود، ادامه داد: هنوز تا رسیدن به استقلال اقتصادی فاصله داریم و باید برای این موضوع برنامه‌های تدوین شده را مسئولان به درستی اجرا کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با برشمردن آثار انقلاب اسلامی، تاکید کرد: قبل از انقلاب مردم در بیان نظرات و آرای خود آزادی نداشتند هرچه که آمریکایی‌ها تعیین می‌کردند باید همان انجام می‌شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه فناوری‌های مختلف، گفت: بعد از انقلاب دستاوردهایی در زمینه صنعت داشتیم که قبل از آن امکان پذیر نبود، قبل از انقلاب ما تولید داخلی نداشتیم بلکه صرفا وارد کننده محصولات خارجی بودیم اما امروز تولید داخلی داریم و به بسیاری از کشورها محصولات خودمان را صادر می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت اظهار کرد: امروز ایران کشوری مقتدر و قوی در منطقه است و حل مسائل منطقه‌ای و بعضا جهانی بدون حضور ایران امکان ندارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان، فناوری فضایی و دفاعی جوانان ایرانی کارهای خارق العاده انجام دادند و به پیشرفت‌های دست یافتند که بسیاری از کشورها هنوز به آن نرسیده‌اند.

وی درباره مولفه‌های اقتدار ایران، گفت: بخشی از این اقتدار به حضور مردم در صحنه برمی‌گردد و بخشی از آن هم به دلیل رهبری لایق، شایسته  و توانمند ماست.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار