مرادی:12کشور برای حضور در جام فجر اعلام آمادگی کرده اند

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت:حدود ۱۲ کشور برای حضور در جام فجر اعلام آمادگی کرده اند و جوایزی هم برای نفرات برتر در نظر گرفته ایم.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره جام فجر گفت: در جام فجر امسال تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نماینده ای ندارند بلکه منتخب خوزستان به عنوان نماینده ایران شرکت می کند. البته طبق هماهنگی با سرمربیان تیم های ملی امکان دارد برخی ملی پوشان به صورت آزاد در جام فجر شرکت کنند تا از جایزه نقدی بهره مند شوند. حدود ۱۲ کشور برای حضور در جام فجر اعلام آمادگی کرده اند.

مرادی درباره تاریخ آغاز مرحله اول اردوی تیم ملی تصریح کرد: با تلاش هیئت وزنه برداری گلستان و خراسان رضوی اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان در این ۲ استان برگزار می شود. نوجوانان ما در علی آباد کتول تمرین می کنند. تیم بزرگسالان هم از ۴ اسفند اردوهایش را در آبادان آغاز می کند.

او درباره برنامه های فدراسیون وزنه برداری برای بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اظهار کرد: پس از شروع مرحله اول اردوهای تیم ملی برنامه داخلی و بین المللی را برای آماده سازی وزنه برداران در نظر می گیریم تا آنها با آمادگی کامل به جاکارتا اعزام شوند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره انتقاد برخی وزنه برداران به توجه محدود مسئولان کشورمان نسبت به این رشته گفت: پس از رقابت های قهرمانی جهان شرایط دیدار اعضای تیم ملی وزنه برداری با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی فراهم شد اما هر سال مراسم تجلیل از ورزشکاران با حضور رئیس جمهور برگزار می شود و امیدوارم در زمان برگزاری آن مراسم وزنه برداران کشورمان حضور پررنگی داشته باشند.

مرادی درباره قهرمانی تیم بیمه رازی در رقابت های لیگ وزنه برداری و کیفیت این رقابت ها بیان کرد: ابتدا باید فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک بگویم. لیگ امسال در سطح بین المللی و حتی جهانی برگزار شد. مسابقات کیفیت خوبی داشت و رقابت تیم های شرکت کننده نزدیک بود و در نهایت تیم های بیمه رازی، نفت و پدافند رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره رکوردگیری تیم ملی بانوان هم بیان کرد: پس از 70 سال وزنه برداری بانوان ایران با حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همکارانم در فدراسیون وزنه برداری استارت خورد. ورود دختران وزنه‌بردار رابه خانواده‌ ورزش تبریک می‌گویم.

او درمورد احتمال حضور وزنه برداران خارجی در لیگ وزنه برداری گفت: این موضوع را در آئین نامه برگزاری لیگ پیش بینی کرده ایم و تیم ها می توانند از ورزشکاران خارجی استفاده کنند اما خودشان باید تصمیم بگیرند که از وزنه برداران خارجی استفاده کنند و فدراسیون دخالتی در این امر ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره برگزاری رقابت های جام فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار