رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: مسابقات داخل سالن آسیا برای فدراسیون و از جمله خود من مانند یک دانشگاه بزرگ بود.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا گفت: تلاش زیادی برای کسب میزبانی این رقابت ها انجام دادیم. اصولا فرآیند کسب میزبانی بسیار سخت است و سخت تر از آن نحوه صحیح و بدون خطا برگزاری مسابقات است. کسب میزبانی برای هر رشته ورزشی به ویژه دو و میدانی بسیار تاثیر گذار است. خوشبختانه رسانه ملی، اصحاب رسانه و حامی مالی نیز حمایت های لازم را از ما داشتند.  

او ادامه داد: به یاری خداوند توانستیم از همه ظرفیت ها بهره ببریم تا یک مسابقه جذاب را برگزار کنیم. ورزشکاران خانم و آقا از 21 کشور در این رقابت ها حضور داشتند.

کیهانی افزود: حدود 33 ورزشکار ایرانی خانم در رقابت های آسیایی تهران حضور داشتند. اگر این رقابت ها در کشور دیگری برگزار می شد شاید 5 نفر بیشتر امکان شرکت در این مسابقات را نداشتند. خوشبختانه ورزشکاران ایرانی محک خوبی خوردند و امیدوارم این رقابت ها شروعی برای مسابقات آسیایی جاکارتا باشد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: برگزاری این رقابت های داخل سالن آسیا یک دانشگاه بزرگ برای من، تیم های داوری، اجرایی، فنی، تدارکاتی و در مجموع فدراسیون دو و میدانی بود. ضمن آن که انگیزه بیشتری برای کسب میزبانی های دیگر پیدا کرده ایم.

 انتهای ییام/

اظهارات کیهانی درباره مسابقات داخل سالن آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار