نتانیاهو: روند اخراج مهاجران آفریقایی را آغاز کردیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تبعیض‌گرایانه‌اش از آغاز روند اخراج مهاجران آفریقایی از اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) در صفحه فیسبوک خود نوشت که مقامات این کشور روند اخراج هزاران مهاجر آفریقایی را آغاز کرده اند.

وی در ادامه اظهارات تبعیض گرایانه اش گفت: «امروز، ما روند اخراج مهاجران غیرقانونی را از اسرائیل آغاز کرده ایم. درست همانند کاری که کشورهای توسعه یافته مثل آمریکا انجام می دهند. ما با استفاده از ساخت یک دیوار در مرز سینا، از نفوذ مهاجران غیرقانونی به اسرائیل جلوگیری کردیم. همچنین من قول می دهم که مهاجران غیرقانونی دیگر را هم از کشور اخراج کنم.»

اوایل روز گذشته هم یک مقام سازمان جمعیت، مهاجرت و حفاظت مرزی رژیم صهیونیستی ارسال پیام های اخراج را برای پناهجویان اریتره و سودان آغاز کرد. اما این پیام ها در حال حاضر فقط برای پناهجویان بدون فرزند ارسال شده است.

رژیم صهیونیستی ماه گذشته به پناهجویان آفریقایی 60 روز فرصت داده است که به کشورهای خود و یا یک کشور سوم بازگردند. این رژیم حتی اعلام کرده بود که حاضر است بلیت برگشت این مهاجران را خریداری کند. رژیم صهیونیستی حتی آنها را تهدید کرده است که اگر تا پایان مارس 2018 اراضی اشغالی را ترک نکنند، بازداشت خواهند شد.

نتانیاهو در ماه ژانویه سال جاری میلادی تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را برای ساخت یک دیوار در امتداد مرز مکزیک تحسین کرد. رژیم صهیونیستی هم در سال 2013 ساخت دیوار در امتداد مرز مصر را با هدف جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی از آفریقا، به پایان رساند.

آژانس پناهجویان سازمان ملل برآورد کرده است که حدود 27 هزار مهاجر اریتره ای و 7700 پناهجوی سودانی در اراضی اشغالی فلسطین زندگی می کنند و بیشتر آنها هم از مناطق جنگی گریخته اند.

پیش از این هم اخباری منتشر شده بود درباره اینکه رژیم صهیونیستی به افرادی که مهاجران غیرقانونی را شناسایی و آنها را به مقامات صهیونیست تحویل دهند، حدود 9000 دلار پاداش می دهد!


انتهای پیام/

سخنان نتانیاهو درباره اخراج مهاجران آفریقایی از فلسطین اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار