کاهش ۶۰ درصدی جرائم در زندان‌های آذربایجان غربی/تقویت باورهای دینی عامل مهم بازسازی شخصیتی زندانیان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی از کاهش ۶۰ درصدی تخلفات در داخل زندان‌های استان به ویژه زندان مرکزی ارومیه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  میرعلی اکبر بنی هاشمی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی از کاهش 60 درصدی تخلف در داخل زندان های استان به ویژه زندان مرکزی ارومیه خبر داد.

وی گفت: اجرای طرح های تربیتی و اصلاحی از جمله ارکان فعالیت سازمان زندان ها به شمار می رود و در سال جاری افزون بر 40 مربی قرآن و روحانی بر تعداد مربیان زندان های استان افزوده شده است.
بنی هاشمی اظهار کرد: با اجرای صحیح برنامه های فرهنگی، 70 در صد زندانیان در نمازهای روزانه شرکت می کنند واین خود عامل مهم و امیدوارکننده ای در جهت اصلاح بزهکاران و بازسازی شخصیت آنان می باشد. 
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی افزود: هم اکنون کلاس های آموزشی از مقطع نهضت تا دیپلم در زندان ها دایر است و تعدادی نیز دانشجوی کارشناسی و مقاطع تکمیلی در زندان های استان وجود دارند که با هماهنگی مسئولان مرتبط به ادامه تحصیل می پردازند.
بنی هاشمی ادامه داد: علاوه بر آن، 150 نوع کلاس حرفه آموزی در زندان های آذربایجان غربی راه اندازی شده تا علاوه بر آموزش  مددجویان،به اشتغال و کسب درآمد آنان کمک کننده باشد.
وی  از تلاش رسانه ها در انعکاس فعالیت های این نهاد، تقدیر کرد و افزود:امید است  اطلاع رسانی  در خصوص این فعالیت ها و  کمک به زندانیان آزاده شده در جامعه بیشتر شود و اقدامات سازمان زندان ها نتیجه بخش باشد.

انتهای پیام/م

کاهش تخلفات  زندانیان آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.