برگزاری یادواره شهدای مهندس در رشت

یادواره شهدای مهندس گیلانی با حضور رییس کمیته امداد کشور امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی کشور در مراسم یادواره شهدا در رشت گفت: خداوند در سوره فجر قسم یاد کرده که در کمین دشمنان است پس در برهه‌های حساس به داد محرومان و مظلومان خواهد رسید.

وی افزود: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی فرهنگ شهادت و شهادت طلبی را زنده کرد و اسلام ناب محمدی را در ایران اسلامی جاری ساخت.

رییس کمیته امداد امام خمینی کشور اعلام کرد: ما امروز هر چه داریم از برکت خون پاک شهدا است و باید پاسدار خون این مردان خدا باشیم.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم امروز در این مراسم گفت: بعد از ۳۹ سال ملت ایران همچنان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت غیور ایران اسلامی امروز برای پشت سر گذاشتن مشکلات باید به آرمان‌های شهدا تاسی کند تا از این مرحله که زمان حساسی در انقلاب اسلامی است به سلامت عبور کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در پایان این مراسم از خانواده شهیدان انصاری و ۱۰ نفر از خانواده‌های شهدای پیشکسوت بسیج مهندس و اساتید دانشگاه تجلیل شد تصریح کرد: پاتوق فرهنگی، هنری و اجتماعی بسیج گیلان هم در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌های خانگی و صنایع دستی هنرمندان گیلانی را در ۴۰ غرفه ارائه کرد.

 

 

انتهای پیام/م.ع

یادواره شهدای مهندس گیلانی با حضور رییس کمیته امداد کشور در رشت

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.