تا 4ماه اینده مراکز استان به شبکه ملی سلامت متصل می شوند

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۹۰ مرکز در استان کرمانشاه شامل مراکز بهداشتی، خانه بهداشت ها و پایگاه های سلامت، به شبکه ملی سلامت متصل هستند.

تا 4ماه اینده مراکز استان به شبکه ملی سلامت متصل می شوندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  یعقوبی  مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با بیان اینکه هیچ سازمانی در قطب غرب کشور به اندازه دانشگاه علوم پزشکی گسترده نیست، گفت: وجود مراکز متعددی در نقاط مختلف بر سختی کار افزوده است.

وی با اشاره به راه اندازی میز آنلاین خدمت گفت: با این اقدام مردم بدون حضور فیزیکی تنها با نوشتن نامه پیگیر موضوع شده و جواب می گیرند.

یعقوبی در ادامه به سیستم نوبت دهی آزمایشگاه مرکزی به صورت اینترنتی نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مدتی است سیستم پاسخ دهی در پاوه و روانسر فعال شده و در این مدت قطعی نداشته ایم، گفت: انتقادهای مردم به نوبت ها به دلیل شفافیت نوبت دهی بوده یعنی نوبت روزانه با کد رهگیری و کارت ملی و بر اساس ظرفیت داده می شود.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعال شدن سیستم نوبت دهی اینترنتی برای ۶ مرکز دیگر تا پایان سال نیز خبر داد.

وی در پایان گفت: ۲۹۰ مرکز از ۹۷۰ مراکز تابعه موجود در استان نیز که شامل مراکز بهداشتی، خانه بهداشت ها و پایگاه های سلامت است به شبکه شمس ( شبکه ملی سلامت) وصل هستند و مابقی نیز طی ۴ ماه آینده وصل خواهند شد.

 انتهای پیام/ز

 

۲۹۰ مرکز در استان کرمانشاه ، به شبکه ملی سلامت متصل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.