فرماندار کبودراهنگ خبرداد:

برگزاری جشنوار فرهنگی ورزشی "دا" در کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ از حضور بیش از 500 نفر از بانوان قباق تپه ای در جشنوار فرهنگی ورزشی دا خبر داد.

حضور بیش از 500 نفر از بانوان قباق تپه ای در جشنوار فرهنگی ورزشی دابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبری فرماندار کبودراهنگ در حاشیه این جشنواره ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه وتبریک دهه فجرعنوان کرد: روستای قباق تپه درهمه زمینه ها پیشرو بوده است واکنون نیز باوجود نیروی جوان در مجموعه شورا و دهیاری کارهای بسیاربزرگی دراین روستا انجام شده است.

وی ادامه داد: به همت دهیاری و شورا و اداره ورزش و جوانان مردم روستای قباق تپه به ویژه بانوان روستا با شرکت بیش از 500 نفر در این جشنواره ، حضور پرشور و باشکوهی داشتند که در جای خود بی سابقه و بی نظیر است.
دهیار روستای قباق تپه نیز در ادامه هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی را ایجاد شور ونشاط وترویج ورزش وغذای سالم دربین بانوان روستایی عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم روستای قباق تپه به ویژه بانوان در همه زمینه ها از جمله اجتماعی سیاسی فرهنگی هنری ورزشی در سطح شهرستان بی سابقه ودر سطح استان وکشور کم سابقه است که برای مثال از رشته های ورزشی فعال ویژه بانوان در روستا میتوان به هندبال،والیبال، ایروبیک، کاراته وژیمناستیک می توان اشاره نمود.
منصور اسماعیلی اضافه کرد: در سال جاری دهیاری وشورای اسلامی دربحث عمران وآبادانی روستا ورود ویژه ای داشتاند که از جمله آن می توان به آسفالت ریزی بیش از۶ هزار تن درمعابراصلی روستا، جدولگذاری بیش از۵ هزار متر طول ، زیرسازی بیش از۷۰ هزار مترمربع، تخریب وبازگشایی معابرجمعا به ارزش ۱۷میلیاردریال می توان اشاره کرد که ۷میلیاردریال آن ازمحل خودیاری اهالی واعتبارات دهیاری پرداخت شده ودرحدود۱۰میلیارد ریال آن بصورت دیون انجام شده که مساعدت ویژه مسئولین محترم را می طلبد.

جشنواره فرهنگی ورزشی دا به میزبانی روستای قباق تپه شهرستان کبودراهنگ برگزارشداین جشنواره بیش از۵۰۰نفر شرکت داشت که۱۵۰نفر ورزشکار، ۱۵۰نفربا طبخ غذا و۲۰۰نفربه عنوان تماشاگربودند که با همکاری اداره ورزش وجوانان هیئت روستایی ودهیاری قباق تپه درسالن ورزشی غدیر قباق تپه برگزار گردید.
این جشنواره فرهنگی ورزشی در قالب مسابقات بومی ومحلی در رشته های طناب کشی، دال پلان، دستمال قاپی وطبخ غذاهای سنتی ویژه بانوان باحضور تعدادی از روستاهای کبودراهنگ برگزار شد وتیمهای قباق تپه وداق داق آباد عناوین برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/

جشنوار فرهنگی ورزشی دا در روستاهای کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار