دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با امام جمعه یزد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیئت همراه، با همراهی استاندار یزد و معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیئت همراه، با همراهی استاندار یزد و معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.

صبح امروز سه شنبه 17 بهمن ماه  آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه استاندار در دفتر امام جمعه یزد حضور یافت و به تشریح برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت.

محمود زمانی قمی استاندار نیز در این دیدار اشاره ای به برنامه های سفر وزیر ارتباطات و افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این سفر نمود.

همچنین آیت الله ناصری امام جمعه یزد در این دیدار به خاطراتی از دوران تبعید حضرت امام خمینی(ره) در ترکیه، نجف و پاریس اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با اخلاص و نیت خدایی، زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد.

امام جمعه یزد با اشاره به ابزارهای مخابراتی و ارتباطی که در دوران انقلاب وجود داشت، گفت: در آن دوران، امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از وسایل ارتباطی و مخابراتی پیام خود را به ایران منتقل کرد.

 آیت الله ناصری دوران حضور امام خمینی(ره) در پاریس را دوران جهانی شدن انقلاب ایران دانست و گفت: در این دوران امام خمینی(ره) توجه همه جهانیان را به موضوع انقلاب اسلامی ایران منعطف کرد و خبرنگاران حاضر هم به انعکاس اخبار و تصاویر این حضور پرداختند و جهان آماده این انقلاب شد.

انتهای پیام/ ی

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با امام جمعه یزد دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار