بهره برداری از 17 واحد تولیدی در شهرک صنعتی خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: 17 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان به مناسبت دهه فجر بهره برداری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر 17 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان بهره برداری می شود، افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها 220 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است و با بهره برداری ازاین پروژه ها برای حدود 200 نفر شغل ایجاد می شود.

وی گفت: این واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی شهر بجنورد و شهرک صنعتی فاروج افتتاح می شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه  زمین های منطقه ویژه اقتصادی بجنورد امسال با 20 درصد تخفیف به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار می شود،گفت: این تخفیف ها به عنوان مشوق های سرمایه گذاری تا پایان امسال به متقاضیان سرمایه گذاری داده می شود.

وحدت اظهار کرد : ارائه این مشوق ها به منظور افزایش انگیزه و ترغیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، تشکیل و حمایت از توسعه خوشه های آبنبات و فرش را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد و گفت: کنسرسیوم صادراتی فرش و کنسرسیوم صادراتی آبنبات در استان شکل گرفته است و تلاش داریم تا شرایط تولید در داخل و نیز شرایط بازاریابی و بازارسازی در خارج کشور برای این محصولات بیشتر شود.

وی تصریح کرد: امسال یک میلیون دلار از محصولات این خوشه ها به خارج کشور صادر شده است.

وحدت گفت: توسعه خوشه پستیک به عنوان سومین اقدام برای توسعه خوشه های صنعتی، در دستور کار و پیگیری است.

وحدت گفت : برای حمایت از صنایع کوچک، سه کلینیک سیار در شهرک های صنعتی استان ایجاد شده است که نسبت به ارائه خدمات مختلف مبادرت دارد.

انتهای پیام/آ

صادرات محصولات شهرک صنعتی به خارج از کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.