دیدار کارگران و کارفرمایان با نماینده ولی فقیه در استان

کارگران و کارفرمایان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کارگران و کارفرمایان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور آیت اله علما،  حقیقی،  یاوری و سایر مسئولان در شهرک صنعتی بیستون دیدار  کردند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری جنبه اقتصادی دارد و ما نمیتوانیم نسبت به اقتصاد چشم پوشی کنیم، شعار مردم در زمان انقلاب: استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و منظور از استقلال، استقلال در همه ی بعدها میباشد که اقتصاد هم جزئی از آن است.

آیت الله علما افزود: مسئولان باید کارها و انقلاب را مدیریت کنند امام فرمود دولت تاجر خوبی نیست و فقط باید در حوزه نظارت کار کند و اقتصاد را باید خود مردم مدیریت کنند،  لذا باید از امکاناتی که داریم بهره برداری درست انجام دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در استان ما فرهنگ کار ضعیف است و نباید فقط جوانان ما منتظر شغل دولتی باشند خود باید کارآفرینی کنند و از موقعیت های جغرافیایی خوب استان بهره ببرند. مثلا ما زمین های خوبی داریم، آب خوبی داریم که فقط باید مدیریت شود، ایران کشوری است که بر روی طلا نشسته و آب و خاک و نفت و ... ایران بسیار زیاد است و ما غنی هستیم فقط مدیریت ضعیف داریم.

 

انتهای پیام/پ

دیدار کارگران . کارفرمایان با نماینده ولی فقیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.