محمدی:به دنبال پرورش یک نسل فنی خوب برای کشتی هستیم/برای رسیدن به موفقیت باید همدل شویم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: می خواهیم با برنامه ریزی مناسب در رقابت های جهانی نتیجه بهتری را کسب کنیم و البته مهمتر از آن ساختن یک نسل فنی برای کشتی کشور است.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در چند روز آینده در سیرجان برگزار می شود و ما پس از این رقابت ها برنامه های خود را به مجید ترکان به عنوان مدیر تیم های ملی نوجوانان و جوانان، ارائه می دهیم و اردوها را آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: ترکان از قهرمانان فنی کشتی ایران است که حضورش می تواند به کشتی کشور در رده های سنی پایه کمک کند و حتما از تجارب و توان فنی ایشان هم بهره می بریم.

دارنده دو مدال نقره و دو مدال برنز جهان تصریح کرد: برگزاری چند مرحله اردو، و حضور در تورنمنت های تدارکاتی از جمله جام یادگار امام (ره) در اسفندماه را در برنامه داریم و امیدوارم امسال علاوه بر تکرار عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات جهانی نیز نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من به دلیل عشق و علاقه ام به کشتی قبول مسئولیت کرده ام تا در رده های سنی پایه کار کنم و به دنبال این هستم که همه با هم با همدلی به کشتی کشور خدمت کرده و دین خود را ادا کنیم.

انتهای پیام/

صحبت های غلامرضا محمدی درباره برنامه های تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی ملکی
۱۱:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
با سلام، یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا غلامرضا محمدی می باشد و چه بهتر که ایشان در رده سنی نوجوانان سرمربی هستند.
آخرین اخبار