افتتاح ۴ طرح بهداشتی و درمانی در دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از افتتاح ۴ طرح بهداشتی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پریدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: 3 خانه بهداشت و یک مرکز طب کار در این شهرستان  به بهره برداری رسید که  مرکز طب کار با اعتبار بیش از  ۱۶ میلیارد ریال احداث شد. در این مرکز حسب تکلیف قانونی و اسناد بالادستی تمام افرادی که در مشاغل مختلف فعالیت می کنند و در معرض آسیب های شغلی هستند، باید در زمان استخدام و در طول مدت خدمت با حضور در این مرکز معاینات ادواری داشته باشند.

وی بیان داشت: در این مرکز بیماری های شغلی این افراد و عوارضی که ممکن است در حین اجرای شغل گریبان شاغلین شود رصد خواهد شد تا در زمان لازم بیماری ها شناسایی، پیشگیری و یا درمان شوند.

پریدار عنوان کرد: مرکز طب کار در گذشته نیز در دزفول وجود داشته اما از این پس در این مرکز جدید تمام بخش های کار و خدمات به صورت متمرکز وجود دارد و آماده ارائه خدمت به تمام کارگران و صاحبان مشاغل در شمال خوزستان است.

وی در ادامه گفت: امروز همچنین به مناسبت دهه فجر 3 باب خانه بهداشت در روستاهای حسین کلولی، اسلام آباد، بخش شهیون و حمزه کارون افتتاح شد که برای هرکدام از این مراکز بهداشت حدود یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/م

۴ طرح بهداشتی و درمانی در دزفول افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.