«اسپند»‌‌ لاغرتان می‌کند!

شاید با شنیدن این مساله که اسپند برای لاغری استفاده می‌شود تعجب کنید، اما تحقیقات ثابت کرده است که استفاده اسپند باعث چربی سوزی و لاغری می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسپند از گذشته در خانه ی اغلب ایرانیان وجود دارد که به اعتقاد گذشتگان و در فرهنگ ایرانی برای دور کردن زخم چشم افراد از آن استفاده می شود. دراین مقاله با خواص معجزه آسای اسپند در لاغری آشنا شوید. شاید با شنیدن این مساله که اسپند برای لاغری استفاده می شود تعجب کنید اما تحقیقات ثابت کرده است که استفاده اسپند باعث چربی سوزی و لاغری می شود. اگر قصد وزن کم کردن دارید این مقاله را مطالعه کنید، چوناسپند علاوه بر خواص لاغری، خواص دیگری نیز دارد.

یکی از راه های کم کردن دور شکم استفاده از گیاه اسفند می باشد. اسفند یا اسپند ۷۰ مرض را درمان می کند، گرم و خشک است و لذا وزن را کم (کاهش وزن و لاغری) می کندو خوردن ۴۰ روز آن باعث روشن شدن حکمت در دل می گردد.

حداقل خوراک آن ۳ دانه و حداکثر یک قاشق غذاخوری است.اسفند مغز را گرم می کند و باعث شادابی مغز و زداینده میکرب هواست(مخصوصا صبح) و خوراک اسفند سودازدا و بلغم زدا است (به شرطی که جویده نشود). جویدن اسفند باعث سمی شدن آن می شود.


بیشتر بخوانید: آیا اسپند ضدعفونی کننده است؟


اسفند (اسپند) را همه باید یک دوره ۴۰ روزه ، روزی یک قاشق مرباخوری اجرا کنند چون اسفند سودا زدا و بلغم زدا است، از این جهت شجاعت آفرین است و تقریبا همه بلغم اضافه دارند، اگر با خوردن آن مشکل دارید لااقل روزی یک مرتبه اسفند را دود کنید تا هم فضا و هم مغز استریل شود و در خانه هایی که مریض هست صبح و شب حتما دود کنند.

منبع:عصرایران

انتهای پیام/

خواص معجزه آسای اسپند در لاغری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام خواهشاً جواب بنده را بدهید یکی که واقعاً تخصص داره ، من می‌خوام برای لاغری اسپند استفاده کنم،ولی بعضی مطالب را دیدم که میگن معده درد داره و ...،،، لطفاً یکی راهنماییم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خوردن اسپند معده درد مياره دوستان
Iran (Islamic Republic of)
نیلو
۱۹:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام.واقعا لاغرکننده است من امتحان کردم
Iran (Islamic Republic of)
نازنين
۲۳:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
بله كاملا درسته ، اسفند چاقي دور شكن رو به شدت كاهش ميده
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۸:۲۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
،راست میگفتن واقعا تلخه اسپند به خاطر تلخی خاصیت فراوان دارد.