ملکی در جمع خبرنگاران خبر داد

عملیات آتش‌نشانان برای یک لحظه‌ متوقف نشده است/مصدومیت 3 آتش نشان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: عملیات آتش‌نشانان در ساختمان وزارت نیرو حتی برای یک لحظه‌ هم متوقف نشده است و خروج آتش‌نشانان بخاطر‌ تغییر تاکتیک‌ بوده است.

عملیات آتش‌نشانان برای یک لحظه‌ هم متوقف نشده است/مصدومیت 3 آتش نشانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانان حتی برای یک لحظه‌ هم متوقف نشده است و خروج آتش‌نشانان بخاطر‌ تغییر تاکتیک‌ بوده است.

 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه درجه حرارت بالا بود به دستور فرماندهی‌ مقرر شد که حداقل نیروها به طبقات‌ زیرین‌ ساختمان وزارت نیرو ورود کنند، همچنین منافذی را در کف طبقه‌ منفی 3 و سقف‌ منفی 4 ایجاد کردیم که تخلیه دود انجام شود و کف و فوم که در طبقه منفی 4 است‌ توسط آتش‌نشان‌ها کنترل شود به این امید که بتوانیم‌ میزان حرارت را کاهش دهیم.

 ملکی بیان کرد: در یکی دو ساعت گذشته میزان حرارت کاهش پیدا کرده است، اگرچه در طبقه منفی 4 آتش‌ و حرارت را داریم اما امیدواریم حرارت کاهش یابد.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان از جان و دلشان مایه گذاشته و در محیطی که حرارت آن بالا است تلاش می‌کنند تا آتش را مهار کنند.

ملکی در پایان گفت: روز گذشته 3 تن از آتش‌نشانان مصدوم شدند اما امروز مصدومیت‌ آتش‌نشانان به ما گزارش نشده است.

 انتهای پیام/

آخرین اخبار از حریق ساختمان وزارت نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار