شوخی یونکر ۶۳ ساله در صحن پارلمان اروپا!+ تصاویر

«ژان کلود یونکر»، رئیس کمیسیون اروپاست که به شوخ طبعی و واکنش های احساسی معروف است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ «ژان کلود یونکر»، رئیس کمیسیون اروپا که به شوخ طبعی معروف است پیش از آغاز جلسه ای در پارلمان اروپا  با موضوع «آینده اروپا»، با شوخی ناگهانی خود «خی ورهوفستات»، رئیس مذاکره کنندگان در خصوص برکسیت را شگفت زده کرد.

او به صورت کاملا پنهانی و آهسته پشت صندلی ورهوفستات که مشغول مطالعه متنی بود، حاضر شد و موهای مرتب ورهوفستات را با حرکاتی شبیه به اصلاح کردن مو، به هم زد.

شوخی یونکر 63 ساله در صحن پارلمان اروپا! +تصاویر

 تصاویر شکار شده از این اقدام یونکر نشان می دهد ورهوفستات چندان از این شوخی خوشش نیامده است؛ چرا که با لبخندی تلخ که بیشتر حاکی از فرو خوردن خشم است، پاسخ  شوخی یونکر را می دهد.

شوخی یونکر 63 ساله در صحن پارلمان اروپا! +تصاویر

شوخی یونکر 63 ساله در صحن پارلمان اروپا! +تصاویر

نخستین بار نیست که یونکر با مقامات پارلمان اروپا شوخی می کند. او اغلب محبتش را با به هم زدن موهای مقامات یا ماساژ دادن شانه های آنها نشان می دهد. هرچند برخی از مقامات پارلمان اروپا نظر مثبتی در خصوص ابراز محبت یونکر ندارند ولی تاکنون کسی واکنش منفی به اقدامات او نشان نداده است.

یونکر 63 ساله یکی از مقامات اتحادیه اروپاست که به شوخ طبعی و واکنش های احساسی معروف است. احوالپرسی های او در جلسه دو ماه گذشته پارلمان اروپا که همراه با بوسیدن و در آغوش گرفتن مقامات خارجی بود، به سوژه رسانه های تبدیل شده بود.(بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار