همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ؛

فرمانده سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولان با خانواده شهیدان دهقانی دیدار کردند

فرمانده سپاه الغدیر یزد در دیدار با خانواده شهیدان مصطفی و مرتضی دهقانی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: شهدا چشم‌وچراغ ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان سپاه استان در دیدار با خانواده شهیدان دهقانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: این شهیدان گرانقدر چشم‌وچراغ و مایه افتخار ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه الغدیر با تأکید بر اینکه نظام اسلامی از برکت خون شهدا، امروز به نظامی مستحکم تبدیل‌شده است؛ افزود: این شهیدان هستند که امنیت کشور را حفظ کرده و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد همه مسئولان و دلدادگان به این انقلاب اسلامی باید در مسیر شهدا و راه آن‌ها قدم بردارند، و باور داشته باشند که شهادت در مسیر سرافرازی اسلام عزیز و پیروزی انقلاب افتخاری است که نصیب مقربان درگاه الهی می‌شود.

شهید مصطفی دهقانی ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در خرمشهر و شهید مرتضی دهقانی هم دردهم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵، در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام / ا

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت : شهدا چشم‌وچراغ راه انقلاب و مایه افتخار ملت ایران هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار