مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم خبر داد؛

آخرین وضعیت اعتراض اعضای هیئت علمی سرمایه‌گذار در ستاد رفاهی وزارت علوم

جعفری از آخرین وضعیت اعتراض اعضای هیئت علمی سرمایه‌گذار در ستاد رفاهی وزارت علوم خبر داد.

آخرین وضعیت معترضان سرمایه گذران اعضای هئیت علمی صندوق رفاه وزارت علومبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز گذشته تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور در تجمعی اعتراض آمیز به پروژه مسکونی سیمون بولیوار خواستار شفاف سازی در انجام این پروژه شدند.

یکی از اعضای این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: ما اعضای پروژه مسکونی سیمون بولیوار به عدم شفافیت امور و پاسخگو نبودن صندوق و مدیر عامل شدیدا اعتراض داریم.

وی ادامه داد: ما خواهان مساعدت جدی تر وزیر علوم به ویژه اصلاح مدیریت صندوق، شفاف سازی مالی و مشارکت دادن سرمایه گذران در هیئت مدیره صندوق هستیم، متاسفانه از هر یک از اعضای این پروژه 150 میلیون تومان اخذ شده و سه سال است که زمینی خریداری و کارگاهی تجهیز نشده است و  به متقاضیان پاسخی نمی دهند.

در این باره فریدون جعفری مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: روزگذشته گروهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور درخصوص متوقف شدن پروژه مسکن سیمون بولیوار  مقابل وزارت علوم تجمع کردند.

وی ادامه داد: چیزی بالغ بر 190 نفر زمینی را خریداری و  مبالغی برای احداث این پروژه پرداخت کردند و بنا به دلایلی این زمین تغییر کاربری داشته است و در ساخت و ساز آن تاخیری به وجود آمد.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تصریح کرد: برخی از افراد این پروژه به دلیل تاخیر دست به اعتراض زدند از تعداد 190نفر حدود 60نفر مبلغ واریزی خودشان را دریافت کردند.

وی ادامه داد: برخی از  معترضان روز گذشته  اسرار به ساخت و ساز مجدد این پروژه داشتند.

جعفری اظهار کرد: در این خصوص جلسات ویژه ای با حضور مدیران در وزارت علوم برگزار شد تا مشکل این اعضای هیئت علمی برطرف شود.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم افزود: طبق جلسات انجام شده قرار است ما نیز نظارتی در انجام و روند این پروژه داشته باشیم تا این پروژه براساس چارچوب ، ضوابط و اساسنامه حرکت کند.

وی گفت: قرار است این پروژه از مدیران فعلی گرفته و پس از برگزاری انتخابات مجدد میان اعضای گروه، این پروژه از سرگرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار