رئیسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

انجام "واکسیناسیون توام" برای زلزله‌زده‌های کرمانشاه/ بحران کمبود سرویس بهداشتی در مناطق زلزله زده غرب کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: "واکسیناسیون توام" برای مصدومان مناطق زلزله زده کرمانشاه و همه گروه‌های پرخطر انجام شده است.

انجام رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: خوشبختانه بحث ایمن سازی و واکسیناسیون برای مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه به خوبی انجام شده است و برای افرادی که دچار صدمه‌های گوناگونی ناشی از زلزله شده‌اند،  واکسیناسیون توام در بیمارستان انجام شده است.

وی ادامه داد: با انجام واکسیناسیون مردم زلزله زده کرمانشاه و به خصوص کودکان، زنان باردار و گروه‌های در معرض خطر خوشبختانه شیوع بیماری‌های مختلف از جمله آنفولانزا در بین مردم زلزله زده بسیار کاهش پیدا کرده است.

 معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه همه افراد در معرض خطر، واکسن آنفولانزا را دریافت کرده،اند، عنوان کرد: واکسیناسیون همه گروه‌های پرخطر و به خصوص تزریق واکسن آنفولانزا یک اقدام منحصر به فرد محسوب می شود به طوریکه بر اساس اطلاعات جمع آوری شده ایمن سازی همه افراد نیازمند، انجام شده است.

آواربرداری ساختمان‌های مناطق زلزله زده باید در اسرع وقت انجام شود

 رئیسی اظهار کرد: گرم شدن هوا در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه شیوع بیمار‌ی‌های ناشی از  حشرات را افزایش می‌دهد که من از سازمان‌های مربوطه درخواست دارم قبل از شروع فصل گرما آواربرداری ساختمان‌ها به طور کامل انجام شود.

 وی گفت: کمبود سرویس بهداشتی یکی از مشکلات امروز مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه است و  من از دستگاه های ذیربط تقاضا دارم هرچه سریعتر برای به رفع این مسئله اقدامات لازم را انجام دهند.

 رئیسی در خصوص وضعیت مردم در مناطق زلزله کرمان ادامه داد: تیم‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و وزارت بهداشت در آن مناطق حضوری فعال دارند و اقدامات پیشگیرانه حوزه بهداشت در این مناطق انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار