حفظ وحدت عامل اعتلای جامعه و انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حفظ وحدت و همبستگی عامل اعتلای انقلاب اسلامی است.

نکونامبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ در آیین معنوی اقامه نماز وحدت در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حقیقت نورانی در راستای حیات مجدد اسلام و انفجار و تجلی نور فضایل، اخلاق، پاکی و ارزش‌های متعالی انسانی است.

وی، شکرگزاری برای نعمت عظیم انقلاب اسلامی را از نکات قابل توجه در دهه فجر بیان کرد و گفت: نکته دیگری که باید در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه باشد، بررسی وظایف، مسئولیت و نقش هر کس نسبت به موفقیت‌ها و دستاورد‌های ۳۹ ساله، برنامه‎های آینده و استحکام و جهانی شدن این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: هر کس باید در حیطه مسئولیت و توان خود برای امیدواری مردم و تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی تلاش کند.

نکونام با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «نگویید انقلاب برای ما چه کرد، بگویید ما برای انقلاب چه کردیم» ادامه داد: همه مردم و بویژه مسئولان در مقابل نعمت انقلاب، امام خمینی (ره) و شهیدان مسئولند و باید پاسخگو باشند.

وی تأکید کرد: باید بترسیم از اینکه خدایی ناکرده کوتاهی ما در انجام وظایف و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی، باعث خسارت به انقلاب شود، چرا که مدیون و البته شرمنده امام (ره) و شهدایی هستیم که بر سر سفره ایثار آنان، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی، حفظ وحدت، برادری و همبستگی حول محور ولایت را مهم‌ترین عامل برای اعتلای جامعه و انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمن بیان کرد و گفت: باید با قدرشناسی از وحدت موجود در جامعه، برای افزایش این وحدت و همدلی تلاش کرد.

نکونام تأکید کرد: در صورت وحدت مردم و مسئولان، مشکلات مختلف کشور رفع و نقشه‌های دشمن از جمله تحریم‌ها بی اثر خواهد شد.

وی، خدمت صادقانه به مردم را باعث افزایش علاقه و امیدواری آنان به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: باید با بررسی نقاط قوت و ضعف و با اراده‌ای جدید و جدی، برای بهتر شدن آینده کشور تلاش کرد.

انتهای پیام/ش

انقلاب اسلامی حقیقتی نورانی در راستای حیات مجدد اسلام است

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار