بانوان وزنه بردار فارس در نخستین رکوردگیری کشور به عنوان بهترین تیم شناخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید صمد شجاعی رئیس هیات وزنه برداری شیراز اظهار کرد: نخستین دوره رکوردگیری وزنه برداری بانوان کشور پس از ۷۰ سال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم استان فارس با درخشش ورزشکاران خود تمام رقبا را پشت سرگذاشت و به عنوان بهترین تیم شناخته شد و ۵ وزنه بردار از شهرستان شیراز به نخستین اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

شجاعی اضافه کرد: در این رکوردگیری فاطمه یوسفی در رده فوق سنگین ۱۲۰ کیلوگرم رکورد نخست را به خود اختصاص داد و در وزن ۱۰۳ کیلوگرم هم عنوان اول به فاطمه قدمی رسید.

رئیس هیات وزنه برداری شیراز تصریح کرد: نیوشا مرادی دیگر وزنه بردار شیرازی هم مقام اول وزن ۶۷ کیلوگرم را از آن خود کرد، مریم زارع و فاطمه نظری هم مقام دوم و سوم وزن ۸۵ کیلوگرم را به دست آوردند تا در نخستین دوره رکوردگیری وزنه برداری بانوان کشور تیم فارس در صدر این مسابقات بایستد.

شجاعی بیان کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۹۰ وزنه‌بردار از ۱۴ استان آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، زنجان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، کردستان، گیلان، گلستان، مازندران و همدان با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/ن

نخستین دوره رکوردگیری وزنه برداری بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.