کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر تلاش برای اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت:  امروز علاوه بر جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی را داریم و وظیفه ما کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه دل رهبری هم خون است.

وی بیان داشت: باید بگویم 19 بهمن سال 57 یک روز خاص و تعیین‌کننده بود که هیچ‌گاه از خاطره‌ها فراموش نمی‌شود.

آیت‌الله جزایری با اشاره به آموزش های فنی حرفه ای افزود: یکی از کارهای شایسته‌ای که دراین‌باره انجام‌شده و قرار است بیشتر شود بحث آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سربازان در پادگان‌ها است که امیدوارم این موضوع با جدیت دنبال شود زیرا در این زمینه راه مشخص است و این اقدام حتما موثر خواهد بود زیرا بسیاری از جوانان ما حرفه خاصی بلد نیستند و در ورود به بازار کار دچار مشکل می‌شوند.

وی گفت: دولت هم حاضر شده تسهیلات و وام‌های کم‌بهره بدهد و در این راستا همکاری کند تا اقتصاد کشور رشد کند، البته من وام‌های 18 و 20 درصد سود را قبول ندارم ولی این وام‌هایی که اخیراً دولت مطرح کرده هم کم سود هستند و هم بازپرداخت آسان‌تری دارند.

نماینده ولی‌فقیه در پایان تاکید داشت: البته شغل نیروهای مسلح هم بسیار شغل مهمی است و شما باید برای تأمین بهتر امنیت کشور مهارت‌های خود را هر روز تقویت کنید.

انتهای پیام/م

امروز علاوه بر جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی نیز داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.