تاکید وزارت خارجه سوریه بر همدستی رژیم صهیونیستی با تروریست‌های تکفیری

وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت بر همدستی رژیم صهیونیستی با تروریست‌های تکفیری تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از النشره، وزارت خارجه سوریه دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ارسال کرد و به حملات جدید رژیم صهیونیستی به یکی از مناطق حومه دمشق واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی در راستای ادامه اقدامات خصمانه خطرناک آن و در راستای حمایت از گروه‌های تروریستی مسلح است. هدف این حملات طولانی کردن بحران سوریه و بالا بردن روحیه شکست خورده و از هم پاشیده گروه‌های تروریستی است .

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی و هماهنگی مداوم آن با گروه‌های تروریستی جای هیچ شکی نمی‌گذارد که اسرائیل رژیم غیر مشروع بین المللی و تهدید کننده صلح و ثبات بین المللی است و خطر آن از داعش و جبهه النصره کمتر نیست.

در نامه‌های وزارت خارجه سوریه مجددا به رژیم صهیونیستی درباره تبعات تجاوزات خطرناکش هشدار داده شده و از شورای امنیت خواسته شده که این تجاوزات را محکوم کند و اقدامات فوری در این باره انجام دهد.

انتهای پیام/

نامه وزارت امور خارجه سوریه به سازمان ملل درباره اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار