سوخت رانندگان گازوئیل سوز خراسان شمالی که بارنامه ندارند قطع می شود

معاون حمل نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: سوخت رانندگان گازوئیل سوز خراسان شمالی که بارنامه ندارند قطع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سعید سبحانی معاون حمل  نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با اجرایی شدن طرح پیمایش سوخت، سوخت رانندگانی که در سامانه ثبت نام نکرده باشند و یا بارنامه نداشته باشند، قطع می شود.

وی افزود: با وجود اطلاع رسانی های انجام شده شمار زیادی از رانندگان در سامانه مربوط اقدام نکرده و یا بدون بارنامه فعالیت دارند که با مشکل قطع شدن سوخت روبه رو شده اند.

سبحانی گفت: در طرح پیمایش سوخت ،سوخت ناوگانی که بارنامه و اسناد حمل نگرفته اند یا در فعالیت های درون شهری در سامانه مربوط ثبت نام نکرده اند قطع می شود.

وی افزود: رانندگان برای جابه جایی كالا در جاده ها باید برای دریافت سوخت، نسبت به ارائه بارنامه و اسناد حمل اقدام کنند تا سوخت مورد نیاز بر اساس مسافت طی شده اختصاص یابد .

سبحانی گفت: ناوگانی که درون شهری و زیر نظر شهرداری ها فعالیت دارند در سامانه ثبت نام کرده اند، به دستگاه جی. پی. اس مجهز بوده و سوخت مورد نیاز را بر اساس مسافت طی شده دریافت می کنند.

انتهای پیام/آ

خدمات سوختی اداره کل راهداری به رانندگان باری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.