مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: احداث بوستان ۲۱ هزار متر مربعی حدفاصل خیابان گلستان تا میدان حج با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر شاطوری اظهار کرد: احداث بوستان ۲۱ هزار مترمربعی حدفاصل خیابان گلستان تا میدان حج با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال از یک سال گذشته در دستور کار منطقه ۷ قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان، سرانه فضای سبز شهر باید افزایش یابد و در این راه لازم است همه مردم و مسئولان تلاش کنند، این بوستان نیز در راستای افزایش سرانه فضای منطقه احداث شده و در آینده به تمیزی شهر کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بوستان گلستان برای تردد آسان معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است، عنوان کرد: این بوستان به سایت بازی، میز شطرنج، میز پینگ پنگ، مسیر ویژه عبور دوچرخه مجهز شده، همچنین در این پروژه ۷۰ پایه روشنایی و سه هزار اصله درخت و درختچه گل کاشته شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: از دیگر پروژه های منطقه ۷ می توان به احداث بلوار و پیاده رو سازی خیابان یکتا، زیرسازی و آسفالت مادی و بلوار ایمان با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، پیاده روسازی خیابان گلستان با هزینه ۸۵۰ میلیون تومان، پیاده روسازی خیابان آل بویه و زیرسازی خیابان های سطح منطقه اشاره کرد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.