عاشوری: مسابقه سرنوشت سازی با نفت مسجد سلیمان داریم

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: شرایط خوبی در خونه به خونه مهیا است و هفته آینده هم مسابقه سرنوشت سازی با نفت مسجد سلیمان داریم.

 سجاد عاشوری، هافبک تیم فوتبال خونه به خونه بابل در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خداراشکر موفق شدیم پیروزی بزرگی را بدست آوریم. در طول بازی موقعیت های بسیاری داشتیم و سوار بازی بودیم و اگر ضربه پنالتی قاسمی نژاد گل می شد، می‌توانستیم حتی با اختلاف گل بیشتری هم به پیروزی برسیم، اما خوشبختانه در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم و هفته آینده هم مسابقه سرنوشت سازی با نفت مسجد سلیمان داریم.

او افزود: پنالتی که در نیمه نخست روی من رخ داد، 100 درصد پنالتی بود و نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم اما پنالتی نساجی درست نبود و خداراشکر به شرایط بازی برگشتیم و پیروز شدیم.

عاشوری ادامه داد: با حمایت هواداران توانستیم در دربی مازندران پیروز شویم اما این مسابقه برای ما تمام شد و حالا به فکر دیدار آینده مقابل نفت مسجد سلیمان هستیم که بتوانیم به پیروزی برسیم و به لیگ برتر راه یابیم. بازی خیلی سختی مقابل نساجی داشتیم و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم و توانستیم دل هوادارن مان را شاد کنیم.

هافبک تیم خونه به خونه بابل در پایان در مورد حضور اسکوچیچ بیان کرد: اسکوچیچ با بازیکنان رابطه خوبی دارد و به همین دلیل همه تلاش می کنند تا هدف های تاکتیکی کادرفنی را در زمین اجرایی کنند و خداراشکر تا حد توان این کار را انجام می دهیم و امیدوارم به موفقیت برسیم. پس از حضور اسکوچیچ 2 برد برابر صبا و نساجی داشتیم و هفته قبل هم اگر بدشانس نبودیم مقابل فجرسپاسی در شیراز مساوی نمی‌کردیم و با پیروزی امروز نشان دادیم می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک خونه به خونه درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار