38 شهر آذربایجانغربی بطور کامل تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی گفت: ۳۸ شهر آذربایجان غربی با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار نفر به صورت کامل تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این استان قرار گرفت.

38 شهر آذربایجانغربی بطور کامل تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب هستند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،کاظم محمدی اقدم اظهار داشت: 38 شهر  آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه توزیع آب شرب هستند که جمعیت این شهرها به 2 میلیون و 130 هزار نفر می‌رسد و حمایتی که از این شهرها می‌شود به صورت کامل و صد درصدی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به تأمین آب آذربایجان غربی گفت: ظرفیت تأمین آب آذربایجان غربی  9 هزار و 703 لیتر در ثانیه است و ظرفیت تأمین از آب‌های سطحی 51 درصد و ظرفیت تأمین از آب‌های زیرزمینی 49 درصد است.

وی با اشاره به تصفیه خانه‌های آذربایجان غربی تأکید کرد: 11 واحد تصفیه‌خانه آب در سطح استان با ظرفیت تصفیه 4 هزار و 949 لیتر در ثانیه وجود دارد و تعدادآزمایشگاه‌های سطح استان نیز 17 واحد است.

محمدی اقدم تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان 38 طرح و 97 پروژه آب وفاضلاب را از  محل اعتبارات ملی، ملی استانی، احیای دریاچه ارومیه، مصوبات سفر، زیرساخت مساکن مهر و استانی جمعاً در حدود 11 هزار میلیارد ریال که یک هزار میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی است با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 76 درصد در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/ا

ظرفیت تأمین آب در آذربایجان غربی ۹ هزار و ۷۰۳ لیتر در ثانیه است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.