سفیر ایران در بیروت: حزب الله طلیعه مکتب انقلاب اسلامی است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت نظام اسلامی امروز با افتخار حمایت خود از جبهه مقاومت در لبنان، عراق و سوریه را اعلام می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری صداوسیما از بیروت؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت نظام اسلامی امروز با افتخار حمایت خود از جبهه مقاومت در لبنان، عراق و سوریه را اعلام می‌کند.

محمد فتحعلی در مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع ایرانیان مقیم لبنان افزود: آمریکایی‌ها که خود داعش و سایر گروه‌های تروریستی را به وجود آوردند و تغذیه می‌کنند امروز منکر اعمال شوم خود هستند.

رایزن فرهنگی کشورمان نیز با اشاره به نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در پرچمداری فرهنگ مقاومت در جهان اسلام گفت: پیروزی‌های محور مقاومت در عراق، سوریه و لبنان نشان داد که روحیه مقاومت به فرهنگی عملی در بین ملت‌های مقاوم منطقه تبدیل شده است.

محمد شریعتمدار با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت و تکریم خانواده‌های این عزیزان نقش مهمی در ماندگاری روحیه ایثارگری در بین ملت‌های منطقه دارد تصریح کرد: شهدای مقاومت راهی تازه برای نسل امروز ترسیم کردند و نشان دادند این فرهنگ ناب در بین نسل جوان امروز هم جایگاه رفیعی دارد.

در پایان این مراسم از مادر شهیدان عماد، جهاد و فواد مغنیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

سخنان سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار