دعوت بیمه سلامت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مدیر عامل بیمه سلامت گفت: حضور حماسی و پرشور مردم ایران 22 بهمن، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر می‌کند.

حضور فعال مردم در راهپیمایی ضربه محکمبی به دشمنان قسم خوردهبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهندس طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت ایران در پیامی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد که متن پیام بدین شرح است:

راهپیمایى بیست ودوم بهمن مظهر اقتدار ملى است؛ نشاندهنده عزم عمومى ملت ایران است؛ مظهر همان چیزى است که هر دشمنى را در هر حد و اندازهیى از اقتدار نظامى و توانایىهاى تبلیغاتى و سیاسى، مرعوب می‌کند.
(مقام معظم رهبری)

بهمن ماه در ایران اسلامی یادآور دوران پرشکوه پیروزی حق بر باطل و تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) است. و هرگز نباید از یاد برد که این انقلابی که امروز و در اوج اقتدار 40 سالگی اش را جشن می‌گیریم نه تنها که به راحت دست نیامده بلکه مردمانش در صحنه‌های مختلف و با از خود گذشتگی ثابت کرده اند که برای رسیدن به هدفشان حتی از جاری کردن خونانش برای آبیاری این شجره طیبه ابایی ندارند.


امروز ایران عزیز ، اقتدار و پایداری خود را قوام بخشیده و با اتکا بر توانمندی های خود و با حفظ ارزش ها و اصول دینی و معرفتی که بر اساس آن بنیان نهاده شد ، فصل نوینی در مناسبات بین المللی گشوده و بدون اتکا به قدرت های جهانی و استکباری ، سیاست ها و راهبردهای اساسی خود را به پیش می برد . امری که اگر چه خوشایند قدرت های جهانی نیست اما الگویی برای ملت های آزاده جهان است تا با اتکا به ظرفیت های داخلی خود ، در برابر زیاده خواهی ها قد علم کنند و مسیر رشد و تعالی را در پیش بگیرند .

اکنون که دشمنان از ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحمیل جنگ و فشار خارجی نا امید شده اند و با ارعاب سعی در ضربه زدن به اساس جمهوری اسلامی ایران را دارند؛ ارزش واقعی راهیمایی 22 بهمن‌ بیش از پیش معنا می یابد لذا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و ابراز امیدواری می نمایم حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد و به یاري‌ خداوند تبارك‌ و تعالی جلوه دیگری از وحدت بی نظیر و منحصر به کشور خود را در معرض تماشای جهان بگذاریم.

انتهای پیام/

 

راهپیمایی در روز 22 بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار