اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شهرکرد

محدودیت‌های ترافیکی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرکرد اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ حمزه رفیعی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ صبح فردا یکشنبه همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ تا پایان راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان خبر داد.

وی گفت: این محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر است:

* ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۸ صبح در خیابان ملت، از میدان انقلاب به سمت میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی
* ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در بلوار حافظ، از تقاطع دامپزشکی تا تقاطع خواجه نصیر
* محدودیت تردد در بلوار ۱۷ شهریور از میدان شهدا به سمت میدان انقلاب
* ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در خیابان ۱۲ محرم، از چهار راه فصیحی به سمت جنوب تا تقاطع خواجه نصیر
* ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در خیابان ولی عصر (عج)، از تقاطع خواجه نصیر پایین‌تر از امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) به سمت شمال تا تقاطع سعدی و مقابل امامزادگان (س)

رفیعی افزود: شهروندان می‌توانند در زمان اعمال محدودیت از مسیر‌های خیابان آیت الله کاشانی (ره)، شریعتی، خیابان خواجه نصیر، بلوار فارابی، بلوار طالقانی و خیابان فردوسی به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری شهرکرد برای ارائه خدمات بهتر به منظور شرکت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن انجام شده است.

رفیعی اضافه کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز در مسیر‌های راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی چنین محدودیت‌هایی اجرا خواهد شد.

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ و همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ف

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار