نگارخانه بهارک میزبان پیشکسوتان و جوانان هنرمند است

تلفیقی از آثار هنری منبت کاری و خوشنویسی با عنوان «سماع چوب و قلم» در گالری بهارک به نمایش گذاشته شده است.

نگارخانه بهارک میزبان پیشکسوتان و جوانان هنر ایران استبهارک بی‌گناه مدیر گالری بهارک، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاهی که این روزها در این نگارخانه برپاشده، اظهار کرد: تلفیقی از آثار هنری منبت کاری و خوشنویسی با عنوان «سماع چوب و قلم» در گالری بهارک به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه «سماع چوب و قلم»، ایجاد ارتباط بین هنرمندان جوان و پیشکسوت، پرورش استعدادهای موجود و حمایت از پیشرفت جوانان در عرصه های حرفه ای هنرهای تجسمی است.

بی گناه در خصوص آثار ارائه شده به این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه 40 اثر با اندازه های مختلف از مرحوم استاد واشقانی، استاد غلامحسین امیرخانی، سید کمال میرطیبی، غلامرضا یوسفی، عباس جلالی کیا، محمود پورهادی، افسانه بندگیان، امیرسام امیری، نگار راد و حسین پورمحمدیان در قالب تابلوهای خوشنویسی، نقاشی‌خط و منبت هایی که با بهره گیری از خط استادان طراحی و خلق شده به نمایش گذاشته شده است.

مدیر گالری بهارک اظهار داشت: موضوع آثار نمایشگاه «سماع چوب و قلم» اغلب قرآنی و شعر است. خوشبختانه استقبال از این نمایشگاه بسیار رضایت بخش بود و تعدادی از آثار فروخته شد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند جهت بازید از آثار همه روزه از ساعت 16 الی 20 به نشانی ده ونک، خیابان شهید صابری، کوچه یکم پلاک 1 مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: هنرهای تجسمی ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار