با حضور وزیر تعاون؛

گشایش دو مرکز پزشکی در بیمارستان رازی چالوس

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز تصویربرداری و طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان رازی چالوس با ۴۵ میلیارد ریال هزینه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان رازی تامین اجتماعی شهرستان چالوس با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سرفصل اعتبارات ملی امروز تکمیل و به بهره برداری رسید.

برای ساخت مرکز تصویربرداری بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان چالوس نیز ۲ میلیارد تومان هزینه شد که نیمی از این مبلغ را محمد ناصر زندی، نیکوکار چالوسی و بقیه را مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران تامین کرد.

برای خرید دستگاه رادیو گرافی دیجیتال و تجهیز این مرکز که قابلیت انجام انواع سی تی اسکن‌ها را دارد نیز یک میلیارد تومان هزینه شد.

این مرکز تنها مرکز مجهز تصویربرداری پزشکی و دولتی در غرب مازندران است.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای انجام سفر دو روزه عصر امروز وارد مازندران شده است، ساعت ۱۸ در جلسه شورای اداری شهرستان‌های کلاردشت، نوشهر و چالوس حضور خواهد داشت.

علی ربیعی در دومین روز سفر نیز صبح یک شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ساری حضور خواهد یافت و سخنران این مراسم باشکوه در ساری است.

حضور در مراسم افتتاح طرح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی قائم شهر و استانداردسازی اورژانس این بیمارستان و دیدار با یکی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی در ساری از دیگر برنامه‌های وزیر کار در این سفر دو روزه به مازندران است.

انتهای پیام/ک

بهره برداری از دو طرح در نخستین روز سفر وزیر تعاون به مازندران

برچسب ها: مرکز درمانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار