عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

محافظت از انقلاب و آرمان‌های آن دشمنان را مایوس می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی مردمی بودن است، گفت: محافظت از انقلاب و آرمان‌های آن دشمنان را مایوس می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی خود در انتهای راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سمنان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی مردمی بودن است لذا آنانی که از کشتی نظام پیاده شوند محکوم‌به فنا هستند، گفت: نظام اسلامی ایران یک موهبت الهی است که بر پایه مبانی اسلام، ولایت فقیه و حمایت مردمی پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه محافظت از انقلاب و آرمان‌های آن دشمنان را مایوس می‌کند افزود: به‌ خاطر توسل به ارزش‌ها، حمایت از ولایت فقیه و حضور مردمی، بهار انقلاب بی‌خزان خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کسانی که پشت به‌نظام اسلامی کنند جایی جز زباله‌دان تاریخ نخواهند داشت، تاکید کرد: دشمنانی که فکر می‌کنند این نظام و انقلاب محکوم‌به نابودی است باید بدانند که این آرزوی غیرواقعی‌شان را به گور می‌برند.

مظفر تصریح کرد: این انقلاب به راحتی به دست نیامد و در راه پیروزی و تعالی آن طی چهار دهه دشمنان عداوت‌های بسیاری را علیه ما انجام دادند.

وی گفت : مردم انقلاب اسلامی  خود را دوست دارند و همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام تاکید داشت: دشمنان در جریان جنگ تحمیلی ۹۰۰ هزار میلیارد دلار به کشور ما خسارت زدند و این امر برای کشوری که در سال های نخست انقلاب و ریشه‌کنی ۲۵قرن نظام استبدادی است، می‌توانست امری بسیار قابل توجه باشد همچنین دشمنان در سال‌های بعد تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و جنگ فرهنگی را نیز علیه ما آغاز کردند اما چه شد که در این بین مردم ما نه تنها تسلیم نشدند، بلکه پیشرفت نیز کردند.

وی افزود: نظام اسلامی با رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره در بدترین شرایط نیز راه پیشرفت را طی کرده است لیکن باید گفت بیانات معظم له، به مثابه همان حبل‌المتین جامعه اسلامی محسوب می‌شود که در کنار آن به مثابه عمود خیمه ولایت می توان به پیشرفت دست‌یافت.

 انتهای پیام / ه

صحبت های عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.