پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان در پی موفقیت تیم‌های ملی یخ نوردی و هاکی

وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی تیم ملی یخ نوردی در مسابقات قهرمانی آسیا «چئونگ سونگ» کره‌جنوبی و همچنین کسب مقام سوم جهان توسط تیم ملی هاکی را تبریک گفت.

پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان در پی موفقیت تیم‌های ملی یخ نوردی و هاکی به گزارش گروه ورزش باشاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تیم ملی یخ نوردی کشورمان در رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی آسیا که در «چئونگ سونگ» کره‌جنوبی در ماده «سرعت» برگزار شد، با درخشش ورزشکاران کشورمان در دو بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

همچنین تیم ملی هاکی ایران که در مسابقه نیمه نهایی برابر آلمان میزبان شکست خورده بود در مسابقه رده بندی موفق شد تیم استرالیا را چهار بر صفر شکست دهد و به عنوان سوی جهان دست یابد.

در پی این موفقیت ها، وزارت ورزش و جوانان پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:

جوانان و ورزشکاران ایران در یوم الله ۲۲ بهمن در میدان دیگری شایستگی‌های خود را نشان دادند و هم صدا با مردم ایران، همبستگی و هم دلی خود را با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان به دنیا ثابت کردند.

وزارت ورزش و جوانان این موفقیت‌ها را به جامعه ورزش کشور تبریک گفته و از خداوند متعال پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان در تمام عرصه‌ها را به همت جوانان ایران زمین خواهان است.

انتهای پیام/

تیم ملی یخ نوردی قهرمان آسیا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار