تقابل شیر‌های زخم خورده لندن با تیم ته جدولی وست برومویچ

تیم چلسی در آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ جزیره امشب (دوشنبه) به مصاف تیم ته جدولی وست برومویچ می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آخرین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ جزیره قرار است امشب(دوشنبه) تیم چلسی از ساعت 23:30 در استمفوردبریج به مصاف وست برومویچ آلبیون برود.

بازنشسته ها با 50 امتیاز در رتبه ششم لیگ جزیره جای گرفته اند و 2 پیروزی،3شکست و یک تساوی حاصل کار شاگردان آنتونیو کونته در 6بازی اخیر بوده است. آنتونیو کونته و شاگردانش 2 شکست پیاپی و عجیب را در 2 هفته اخیر لیگ برتر انگلیس مقابل بورنموث و واتفورد تجربه کرده اند.در صورت پیروزی، چلسی می تواند با یک پله صعود به رده پنجم بیاید و فاصله خود را با منچستریونایتد رده دومی به سه امتیاز کاهش دهد. در غیر این صورت کارشان برای کسب سهمیه اروپایی در فصل آینده دشوار خواهد شد. کریستینسن، آلونسو، موراتا به دلیل و باکایوکو هم به خاطر اخراج در بازی گذشته نمی توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.

وست برومویچ با 20 امتیاز در رده آخر جدول حضور دارد و شرایط سختی را در این فصل لیگ جزیره تجربه می کند و باید در دیدار امروز هم به مصاف تیمی بروند که مثل آنها زخم خورده است و به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم دارد.3پیروزی،2شکست و یک تساوی نتایج این تیم در 6 هفته اخیر بوده است و نشان می دهد سخت در تلاش هستند تا از قعر جدول فاصله بگیرند ولی با این حال تا به اینجای فصل نیز نتوانسته اند شرایط را تغییر دهند و اوضاع را بهبود ببخشند.ناصر چادلی و جیمز موریسون قادر به همراهی وست برومویچ در این دیدار حساس نیستند.

در 5 تقابل اخیر 2 تیم،پنج پیروزی سهم آبی های لندنی بوده و یک دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.

بیشتربدانیم:

*چلسی سه دیدار خود مقابل وست برومویچ را زیر نظر آنتونیو کونته با پیروزی پشت سرگذاشته است وگلی دریافت نکرده است.

*وست برومویچ در 16 حضور اخیرش در استمفوردبریج، نتوانسته چلسی را مغلوب کند.

*آخرین برد وست برومویچ در استمفوردبریج به پیروزی 1-0 در سال 1983 در چارچوب مسابقات لیگ برمی گردد.

*چلسی از نوامبر 2011 تاکنون 2 بازی پیاپی خانگی را در لیگ برتر انگلیس واگذار نکرده است.

*آلن پاردو با 2 تیم مختلف یعنی نیوکاسل و کریستال پالاس در استمفوردبریج به پیروزی رسیده است. هیچ مربی با سه تیم مختلف موفق به انجام این کار نشده است.

ترکیب احتمالی:

تقابل شیرهای زخم خورده لندن با تیم ته جدولی وست برومویچ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار