فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به برکت رهبر فرزانه انقلاب و وجود نیروهای خدوم دست بیگانگان را از این مرز و بوم کوتاه شد و به مستشاران آمریکایی دیگر اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان داده نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، احمد علی گودرزی در مراسم افتتاحیه پاسگاه انتظامی فهلیان در شهرستان ممسنی، در جمع مسئولان این شهرستان ضمن تبریک دهه پرشکوه فجر، اظهار داشت: در حال حاضر به حول و قوه الهی اعتماد مردم به نیروی انتظامی در سطح مطلوب و مناسبی قرار دارد و امید است که با اجرای طرح‌های مکنا و بالا بردن روحیه خدمتی کارکنان، موجبات رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان حاصل آید.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های سیاه قبل از انقلاب، شاهد دخالت مستشاران آمریکایی در امور امنیتی کشورمان بودیم ولی در حاضر به برکت رهبر فرزانه انقلاب و وجود نیروهای خدوم و مردم آگاه و همیشه در صحنه دست بیگانگان را از این مرز و بوم کوتاه و به جهانیان اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را نشان داده‌ایم.

این مقام انتظامی در پایان از خیرین امنیت‌ساز که در ساخت پاسگاه انتظامی فهلیان شهرستان ممسنی نهایت همکاری و مشارکت را داشته‌اند تجلیل کرد.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده انتظامی استان فارس در جمع مسئولان شهرستان ممسنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار