مراسم گرامیداشت هنرمند عثمان هورامی در سنندج برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مراسم گرامیداشت هنرمند نامی "عثمان هوارمی" خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرکوت نجفی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مراسم گرامیداشت هنرمند نامی "عثمان هورامی" خبر داد و گفت: این مراسم با هدف تجلیل از هنرمندان نامی کردستان چهارشنبه (25 بهمن ماه)سال جاری در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر تجلیل از ماموستا عثمان هورامی و اجرای موسیقی همچنین از هنرمندانی نظیر استاد انور قره داغی،دکتر قطب‌الدین صادقی و استاد اردشیر کامگار هم سخنرانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اعلام کرد:سردیس این هنرمند نامی توسط استاد هادی ضیاءالدینی ساخته‌شده و در میدان غفور هم نصب‌شده که در مراسم گرامیداشت عثمان هوارمی از سردیس این هنرمند برجسته رونمایی خواهد شد.

نجفی تأکید کرد: سلسله بزرگداشت‌ها برای بزرگان و مفاخر تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی باهدف شناساندن لایه‌های فکری و شخصیتی جهت الگو بخشی به جامعه و تقویت جایگاه این سرمایه‌های عظیم اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی درپایان بیان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر هنری و به‌تبع آن معرفی سنندج به‌عنوان یک برند می‌تواند باعث توسعه پایداری شهری شود.

گفتنی است؛ماموستا "عثمان هوارمی" یکی از هنرمندان نامی و برجسته کردستان است که چندین دهه از عمر خود را در عرصه هنر سپری کرده است.

انتهای پیام/م

تجلیل از هنرمند برجسته کردستانی در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.