محبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سامسونگ تنها بازمانده طرح رجیستری است/بازگرداندن گوشی همراه به سیستم، با ارسال کد IMEI به اتحادیه

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی، گفت: تاکنون پنج برند از گوشی‌های موجود در بازار شامل طرح شده‌اند و تنها برندهای سامسونگ و هوآوی باقی مانده‌اند.

سامسونگ تنها بازمانده طرح رجیستری است/بازگرداندن گوشی همراه به سیستم، با ارسال کد IMEI به اتحادیهمهدی محبی رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آن دسته گوشی‌هایی که قبل از اجرای طرح رجیستری فعال شده بودند، اما مشمول طرح شده‌اند، اظهار کرد: بخش زیادی از گوشی‌هایی که مشمول طرح واقع شده‌اند اکثرا فعال نبودند، به همین دلیل مسئول اجرای طرح با دریافت اطلاعات از اپراتورها برخی از این گوشی‌های همراه را دوباره به سیستم بازگرداند، البته لازم به ذکر است که بخشی از این گروه گوشی‌ها همچنان دچار مشکل هستند.

وی ادامه داد: افرادی که گوشی‌هایشان قبل از طرح رجیستری فعال شده ولی اکنون شامل این طرح شده‌اند، کد IMEI خود را به اتحادیه اعلام کنند تا گوشی‌های همراهشان به سیستم بازگردانده شود.

 رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی، تصریح کرد: تاکنون پنج برند از گوشی‌های موجود در بازار شامل طرح شده‌اند و تنها برندهای سامسونگ و هوآوی باقی مانده‌اند، همچنین تا این لحظه مشکل خاصی در خصوص دیگر برندها نظیر بلک بری، موتورولا و گوگل گزارش نشده است.

به گفته وی، با توجه به اینکه عمده گوشی‌های موجود در بازار، وارداتی است، قیمت گوشی‌ها متناسب با افزایش قیمت ارز روند صعودی به خود گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار