سردار اشتری مطرح کرد؛

کمیته‌های انقلابی اولین نهاد انقلاب اسلامی بودند/ با روحیه انقلابی از سد فتنه‌ها عبور کردیم

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آشوب‌های سال‌های 78، 88 و 96 گفت: با تکیه به روحیه انقلابی از سد فتنه‌ها عبور کردیم.

با روحیه انقلابی از سد فتنه‌ها عبور کردیمبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالروز تأسیس کمیته انقلاب اسلامی که عصر امروز(دوشنبه) در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های پاسداران کمیته انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از آشوب‌های سال‌های 78، 88 و اخیرا هم 96 عبور کرد و این با روحیه انقلابی‌گری میسر شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه ما به این روحیه افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: پاسداران کمیته انقلاب از اولین کسانی بودند که به محض پیروزی انقلاب وظیفه حفظ آن را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه اولین نهال انقلاب اسلامی کمیته‌های انقلاب بودند، افزود: در ایامی که هیچ مجموعه‌ای نداشتیم تا از انقلاب حفاظت کند، کمیته انقلاب این کار را بر عهده گرفت.

سردار اشتری با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب توطئه‌های دشمن شروع شد، خاطرنشان کرد: درگیری‌هایی که در شمال غرب و غرب کشور با گروه‌های ضدانقلاب داشتیم، به منظور مقابله با انقلاب شروع شد و ما در اول انقلاب روزانه به صورت میانگین 50 شهید می‌دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت دهه فجر و ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب، گفت: یاد و خاطره آیت‌الله مهدوی‌کنی که از یاران امام(ره) بود را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

صحبت‌های سردار اشتری در مراسم سالروز تأسیس کمیته انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار