طی روزهای اخیر؛

برق دستبند بر دستان عاملان تیراندازی با سلاح های غیر مجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: طی 5 روز گذشته 75 نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده از لوث دارندگان سلاح غیر مجاز در سطح استان بمنظور ارتقاء امنیت اجتماعی، بیان داشت: این طرح توسط ماموران انتظامی اجرایی شد.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح که با همکاری خوب مردم همراه بود، محل اختفای 75 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و افرادی که با تیراندازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی منسجم در سطح استان دستگیر شدند.

عباس زاده در ادامه اذعان داشت: در تحقیقات فنی پلیس، تعداد 84 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، 14 قبضه سلاح جنگی (جمعأ 98 قبضه) و یک هزار و 375 عدد انواع فشنگ از متهمان کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با اشاره به تأکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح ها و همکاری خوب مردم در موفقیت های پلیس افزود: نیروی انتظامی مصمم است تا با مخلان و برهم زنندگان نظم و آسایش شهروندان با جدیت برخورد کند.

انتهای پیام/گ

عاملان تیراندازی های غیرمجاز به بن بست قانون رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.