ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آتش‌سوزی یک گاراژ‌ در خیابان فدائیان اسلام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک گاراژ‌ در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.

آتش‌سوزی در یک گاراژ‌ در خیابان فدائیان اسلامسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت 17 دقیقه بامداد امروز(سه‌شنبه) حادثه آتش‌سوزی یک گاراژ‌ در خیابان فدائیان اسلام بعد از بزرگراه آزادگان، خیابان زهره‌وند به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با حضور به موقع آتش نشانان مشخص شد که محل حادثه گاراژی به وسعت یک هزار و 200 متر است و یک کانکس که در آن 15 سیلندر گاز مایع نگهداری می‌شد، دچار حریق شده است و هر لحظه احتمال انفجار آن وجود داشت و همچنین آتش به یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه سواری پراید سرایت کرده بود.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران عنوان کرد: با حضور به موقع آتش‌نشانان‌ از انفجار این سیلندرهای‌ مایع‌ و همچنین از سرایت آتش به انبارهای‌ مجاور جلوگیری به عمل آمد و در نهایت آتش مهار شد.

ملکی در پایان بیان کرد: این حادثه مصدومی نداشت و عملیات لکه‌گیری بعد از مهار آتش انجام شد و آتش‌نشانان‌ در ساعت 01:11 امروز عملیات خود را به اتمام رساندند و محل را برای بررسی علت حادثه به نیروهای انتظامی تحویل دادند.

انتهای پیام/

مهار آتش سوزی یک گاراژ در خیابان فدائیان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار