باکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

قیمت محصولات لبنی در حال بررسی است

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: کارخانه‌های لبنی تا پایان بررسی نهایی و اعلام نرخ های مصوب از سوی ستاد تنظیم بازار باید منتظر بمانند.

قیمت محصولات لبنی در حال بررسی استرضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه آخرین وضعیت تعیین و تکلیف قیمت محصولات لبنی اظهار کرد: کارخانه های لبنی که در ماه‌های قبل اقدام به افزایش قیمت سه محصول (شیر،ماست،پنیر) کردند، پس از اخطار سازمان حمایت تا تعیین و تکلیف نهایی مکلف به بازگشت قیمت به نرخ های سابق شدند.

وی افزود: اکنون کارخانه های لبنی برحسب توافقی که با سازمان حمایت داشتند،اقدام به عرضه محصول با نرخ های مشخص می‌کنند.

باکری با اظهار بی اطلاعی از زمان تعیین و تکلیف نهایی قیمت محصولات لبنی گفت: براین اساس کارخانه‌های لبنی تا پایان بررسی نهایی و اعلام نرخ های مصوب از سوی ستاد تنظیم بازار باید منتظر بمانند.

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که بررسی نهایی پرونده ها می تواند افزایش مجدد قیمت ها را دربرداشته باشد یا خیر، بیان کرد: بنده اطلاع دقیقی از تصمیمات دولت ندارم، چرا که ممکن است برای جلوگیری از افزایش قیمت ها اقدام به اخذ یارانه به واحدهای تولیدی کند.

وی در خصوص تقاضای دامداران برای خرید هر کیلو شیرخام به نرخ 1600 تومان، تصریح کرد: دامداران مدارک و اسناد قیمت تمام شده محصول تولیدی خود را به ستاد تنظیم بازار ارائه کردند که پس از بررسی پرونده،کارخانه‌ها مکلف به خرید شیرخام بر حسب نرخ اعلامی هستند.

انتهای پیام/

قیمت لبنیات افزایش می یابد؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار