سرلشکر جعفری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان :

انقلاب همچنان پویا، زنده و پیش‌رونده است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باوجود همه دشمنی‌ها که همه شاهد آن هستیم، این انقلاب همچنان پویا، زنده و پیش‌رونده در حال جلو رفتن و رسیدن به اهداف خودش در ابعاد بیرون و داخل است.

انقلاب همچنان پویا، زنده و پیش‌رونده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناززاهدان،سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران  پیش از ظهر امروز در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: یاد شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای راه امنیت کشور به‌ویژه شهدای این خطه از ایران را گرامی می‌داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تشکر از برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم این نشست پر برکت باشد و شهدا دست ما را در تحقق هدف‌هایی که همه ما دنبال می‌کنیم، بگیرند.

وی در ادامه با تبریک ورود انقلاب اسلامی به چهلمین سال پیروزی افزود: باوجود همه دشمنی‌ها که همه شاهد آن هستیم، این انقلاب همچنان پویا، زنده و پیش‌رونده در حال جلو رفتن و رسیدن به اهداف خودش در ابعاد بیرونی و داخلی است.

سردار جعفری اضافه کرد: یکی از معجزات انقلاب اسلامی حفظ انقلاب است که با همه تلاشی که دشمنان برای متوقف‌کردن آن دارند این انقلاب همچنان پرچمش بلند است و با افتخار مسیرش را ادامه می‌دهد.

وی گفت:تهاجم فرهنگی و سیاسی و شایعه پراکنی از برنامه های دیگر دشمن بود که با این تهاجم ها هم مقابله شده وخواهد شد.

وی ادامه داد:فشار اقتصادی و تحریم ها و بروز ناامنی و اغتشاشات که مردم نیز در این راه مقابله کردند وافتخار داریم دراین 40 سال توانسته ایم در برابر این دشمنی ها مقابله کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:چگونه ملت ایران توانست در برابر این دشنی ها مقابله کند و عوامل اصلی حفظ انقلاب را باید در این کنگره ها دنبال کنیم که اولین عامل حمایت گسترده مردمی از روی اعتقاد و ایمان به نظام جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن ما شاهد این حضور گسترده بودیم و طبق پیش بینی مقام معظم رهبری 22 بهمن تماشایی شکل گرفت.

سردار جعفری افزود:قدر این مردم را باید پیش از قبل بدانیم که با وجود مشکلات اقتصادی با نجابت و بصیرت از اعتقادشان که همان نظام و انقلاب اسلامی است دفاع کرده اند و این مسیر را با عشق ادامه می دهند و خواستار حل مشکلات اقتصادی از مسئولین هستند.

وی تصریح کرد:هدایت حکیمانه رهبر انقلاب که بار مسئولیت سنگینی است که معظم له با درایت و نیروی ایمان و تقوا و علمی که ایشان دارند، سکان انقلاب را هدایت می کنند و از خدای متعال طول عمر پربرکت را برای ایشان خواستاریم.

انتهای پیام/ع

کنگره ملی شهدای سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار