آتش سوزی شبانه دکل BTS در بلوار میرزای شیرازی اراک+عکس

آتش سوزی دکل BTS در بلوار میرزاری شیرازی اراک با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، فضلی معاون عملیات سازمان آتش نشانی اراک گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و شعله های آتش از یک دکل مخابراتی، ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک ساعت 21:02 شب گذشته به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های 130 و 140 را به محل حادثه در بلورار میرزای شیرازی، انتهای خیابان سیدالشهداء اعزام کرد.

فضلی که در محل آتش سوزی حاضر شده بود افزود: در محل حادثه یک دکل BTS مربوط به شرکت مخابراتی دیده می شد که به علت نامعلومی شعله ور شده و دود ناشی از این آتش سوزی به بیرون زبانه می کشید.

وی با بیان اینکه در همان لحظات اولیه بروز آتش سوزی از عوامل 121 جهت قطع جریان برق درخواست همکاری شد اضافه کرد: با توجه به اینکه این دکل ها با استفاده از فنس محصور هستند، آتش نشانان تا رسیدن پرسنل توزیع برق، ضمن ایمن سازی محل حادثه، اقدام به بریدن قفل درب با استفاده از تجهیزات مخصوص جهت ورود به محوطه کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی اراک ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله ضمن رعایت اصول ایمنی، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های خاموش کننده آتش را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: آتش نشانان با خاموش کردن کامل آتش و اطمینان از نبود هرگونه آتش پنهان، محل حادثه را در حضور عوامل انتظامی به پیمانکار مربوطه تحویل داده و به ایستگاه های خود بازگشتند.

فضلی تصریح کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری این سازمان در دست بررسی است.

آتش سوزی شبانه دکل BTS در بلوار میرزای شیرازی اراک+عکس

انتهای پیام / ج

مهار آتش سوزی شبانه دکل BTS در بلوار میرزای شیرازی اراک

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.