آغاز به کار باشگاه فیلم نوجوان با اکران فیلم های جشنواره سی و ششم

باشگاه فیلم نوجوان همزمان سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر کار خودش را به صورت جدی آغاز کرده است.

آغاز به کار باشگاه فیلم نوجوان با اکران فیلم های جشنواره سی و ششمبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی خانه نوجوانان چکاوک، باشگاه فیلم نوجوان همزمان با سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر کار خودش را به صورت جدی آغاز کرده است. این باشگاه که زیر مجموعه خانه نوجوانان چکاوک ایران است، در چهار بخش آموزش، تولید، محافل و جلسات نقد و بررسی فعالیت خواهد کرد.

باشگاه فیلم نوجوان در اولین گام با همکاری موسسه هنری رسانه ای ققنوس و در قالب هفتمین هم اندیشی سینمای انقلاب میزبان نوجوانان فعال در این عرصه بود تا ضمن تماشای آثار متناسب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همراه با استاد کارشناسان سینما به تحلیل و بررسی آثار نیز بپردازند.

تاکنون نیز فیلم های «شعله ور»، «کامیون»، «فیلشاه»، «سوءتفاهم»، «امپراطور جهنم»، «ماهورا» و «مصادره» اکران شده است و در روزهای آتی نیز فیلم های «به وقت شام»، «تنگه ابوقریب»، «لاتاری»، «سرو زیر آب» و... نیز اکران می شوند.

باشگاه فیلم نوجوان پس اکران آثار فجر فعالیت خود را در بخش آموزش و تولید آغاز خواهد و علاقه مندان برای پیوستن به تنها باشگاه فیلم نوجوانان می توانند با شماره های 66758159 و 09364927305 تماس حاصل نمایید .

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.