برنامه ریزی برای اشتغال 10هزار نفر در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای اشتغال 10 هزار فارغ التحصیل حوزه I C T استان ظرف دو سال آینده برنامه ریزی شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا رحیمی  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه  گفت: بعد از هشت سال شاهد برگزاری چنین نمایشگاهی در حوزه ICT در استان هستیم و تعداد خوبی از شرکت‌ها و فعالین این حوزه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: امروزه امکانات سنتی پاسخگوی نیازهای جدید بشر نیست و دنیا به سمت و سوی استفاده از بستر ICT در حال حرکت است و کشور و استان ما نیز در این زمینه عقب نمانده است.

رحیمی افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه ICT در استان بویژه در بحث زیرساخت‌ها صورت گرفته، از جمله توسعه فیبر نوری، برقراری اینترنت شهرها و روستاها و ساخت مرکز دیتا سنتر که پیشرفت خوبی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه از فعالیت 300 شرکت در حوزه ICT استان خبر داد و اظهار کرد: این شرکت‌ها اشتغالزایی خوبی در استان داشته‌اند و در این شرکت ها بین 10 تا بعضا 300 نفر مشغول به کار هستند که از این تعداد شرکت در حوزه ICT، حدود 60 شرکت دانش بنیان هستند.

انتهای پیام/ز


فعالیت 300 شرکت در حوزه ICT استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار